NAKUPUJEM IMPULZÍVNE?
Videá alebo posty o nákupoch nie sú na sociálnych sieťach novinkou. Ak sa venujete vytváraniu 'beauty' obsahu online, asi ste sa už neraz podelili so svojimi followermi o novinky, ktoré ste si zadovážili. Ja tiež nie som výnimkou. Nemyslím si, že tento obsah je extrémne informatívny, ale sama obľubujem sledovanie týchto videí, pretože som, asi podobne ako každý, zvedavá. Uplynulú nedeľu som sa po dlhej dobe vybrala nakúpiť si kozmetiku. Na mojom Instagrame som preto nakrútila nové IGTV video, v prípade, že tiež patríte medzi zvedavcov a chcete si pozrieť malý 'unboxing'.
Ak milujete kozmetiku, alebo je váš blog, či Youtube zasvätený výhradne starostlivosti o krásu, pravdepodobne máte doma veľa rôznych produktov a nákupy vám vlastne ani netreba. Na druhej strane ľudia, ktorí váš obsah online sledujú, radi vidia recenzie a odporúčania na nové veci.
Ako teda vybalansovať míňanie na kozmetiku, aby ste kvôli vašej záľube neprišli na mizinu?
Dnes mám pre vás zopár tipov.

NENAKUPUJTE BEZHLAVO
Najhoršie je ísť do obchodu po výplate bez toho, aby ste vedeli, čo si idete kúpiť. Takýmto spôsobom pod zámienkou - chcem si urobiť radosť, zaplatíte aj za veci, ktoré vám netreba. Môžete sa nechať zlákať zľavami, alebo presvedčiť šikovnou predavačkou, ale hlavne strávite v obchodoch extrémne veľa drahocenného času, čo je pre mňa osobne najväčšie mínus popri mínuse na mojej platobnej karte. Aj keď mám nakupovanie veľmi rada, ponevierať sa bezcieľne po obchodnom centre ma skutočne veľmi nebaví, hlavne ak ten čas môžem zúžitkovať produktívnejším spôsobom. Preto som minulý víkend pri mojom poslednom nákupe kozmetiky v Auparku navštívila iba dva obchody, kúpila si, čo som mala v pláne a utekala domov. Chce to trošku sebazaprenia (úprimne lákali ma aj iné obchody), ale dá sa to a určite vám to pomôže ušetriť čas aj peniaze.
AK MÁTE S NIEČIM DOBRÚ SKÚSENOSŤ, KÚPTE SI TO OPÄŤ
Žijeme v dobe, kedy sme neustále bombardovaní kozmetickými novinkami. A keďže sme veľmi zvedaví, či tá nová vec nie je náhodou lepšia, ako to, čo sme mali predtým, skúšame a kupujeme stále niečo iné. Hlavne ak ste blogerka, tak máte pocit, že je to nutné. Ak však máte citlivú pleť, neustále skúšanie a kombinovanie nových produktov s iným zložením môže vašu pleť vyviesť z rovnováhy a koniec koncov jej viac uškodiť, ako prospieť. Pri používaní X kozmetických produktov je tiež ťažké posúdiť, ako na vašu pleť pôsobia jednotlivo. Preto nevidím žiadny problém v tom, keď si kúpite kozmetiku, s ktorou máte dobrú skúsenosť znova.

AK CHCETE NIEČO VYSKÚŠAŤ, VYPÝTAJTE SI VZORKU
Samozrejme nie vždy sa to dá. Hlavne ak si chcete kúpiť niečo v drogérii. Pre mňa sú testery a vzorky vždy užitočným spôsobom, ako ušetriť peniaze. Preto rada nakupujem v obchodoch, kde vám bez problémov ponúknu vzorky produktov. Pokiaľ je vec, ktorú chcete vyskúšať drahšia tak je to skutočne nevyhnutné. Žiadny predajca nemôže od vás čakať kúpu make-upu alebo krému za 40€, pokiaľ si ho nemôžete vyskúšať pokoji vlastného domova. Veľmi užitočné sú aj miniatúry, či cestovné balenia, ktoré si môžete zadovážiť na skúšku. Treba však brať do úvahy, že tie sú väčšinou v porovnaní obsahu a ceny trochu drahšie. Ja som pri svojom poslednom nákupe v Clinique získala k nákupu taštičku štyroch mini produktov, z čoho sa veľmi teším. Musím uznať, že to bol jeden z dôvodov, prečo som sa v tomto obchode rozhodla nakúpiť.
SLEDUJTE RECENZIE
Keď vám v reklame tvrdia, že budete mať s novou riasenkou 200x väčší objem, je asi jasné, že to tak nebude. Preto je práca blogeriek, youtuberiek a aj spotrebiteľov, ktorí píšu svoje skúsenosti na produktových stránkach veľmi užitočná. Určite treba brať do úvahy, že nie každý máme rovnaké preferencie a každého pleť je jedinečná. Už som sa však veľakrát stretla s tým, že mi kozmetika s dobrým hodnotením online, vyhovovala tiež. Samozrejme aj v čítaní recenzií je dobré byť obozretný. Netreba od kozmetiky očakávať zázraky, keď niekto tvrdí, že je úžasná. Musíme sa hlavne naučiť počúvať svoju pleť a dať jej to, čo potrebuje.
Ak by ste si chceli pozrieť, čo som si kúpila v Auparku túto nedeľu, sledujte moje nové IGTV video na Instagrame.
Ak milujete kozmetiku, alebo je váš blog, či Youtube zasvätený výhradne starostlivosti o krásu, pravdepodobne máte doma veľa rôznych produktov a nákupy vám vlastne ani netreba. Na druhej strane ľudia, ktorí váš obsah online sledujú, radi vidia recenzie a odporúčania na nové veci.
Ako teda vybalansovať míňanie na kozmetiku, aby ste kvôli vašej záľube neprišli na mizinu?
Dnes mám pre vás zopár tipov.
NENAKUPUJTE BEZHLAVO
Najhoršie je ísť do obchodu po výplate bez toho, aby ste vedeli, čo si idete kúpiť. Takýmto spôsobom pod zámienkou - chcem si urobiť radosť, zaplatíte aj za veci, ktoré vám netreba. Môžete sa nechať zlákať zľavami, alebo presvedčiť šikovnou predavačkou, ale hlavne strávite v obchodoch extrémne veľa drahocenného času, čo je pre mňa osobne najväčšie mínus popri mínuse na mojej platobnej karte. Aj keď mám nakupovanie veľmi rada, ponevierať sa bezcieľne po obchodnom centre ma skutočne veľmi nebaví, hlavne ak ten čas môžem zúžitkovať produktívnejším spôsobom. Preto som minulý víkend pri mojom poslednom nákupe kozmetiky v Auparku navštívila iba dva obchody, kúpila si, čo som mala v pláne a utekala domov. Chce to trošku sebazaprenia (úprimne lákali ma aj iné obchody), ale dá sa to a určite vám to pomôže ušetriť čas aj peniaze.
AK MÁTE S NIEČIM DOBRÚ SKÚSENOSŤ, KÚPTE SI TO OPÄŤ
Žijeme v dobe, kedy sme neustále bombardovaní kozmetickými novinkami. A keďže sme veľmi zvedaví, či tá nová vec nie je náhodou lepšia, ako to, čo sme mali predtým, skúšame a kupujeme stále niečo iné. Hlavne ak ste blogerka, tak máte pocit, že je to nutné. Ak však máte citlivú pleť, neustále skúšanie a kombinovanie nových produktov s iným zložením môže vašu pleť vyviesť z rovnováhy a koniec koncov jej viac uškodiť, ako prospieť. Pri používaní X kozmetických produktov je tiež ťažké posúdiť, ako na vašu pleť pôsobia jednotlivo. Preto nevidím žiadny problém v tom, keď si kúpite kozmetiku, s ktorou máte dobrú skúsenosť znova.

AK CHCETE NIEČO VYSKÚŠAŤ, VYPÝTAJTE SI VZORKU
Samozrejme nie vždy sa to dá. Hlavne ak si chcete kúpiť niečo v drogérii. Pre mňa sú testery a vzorky vždy užitočným spôsobom, ako ušetriť peniaze. Preto rada nakupujem v obchodoch, kde vám bez problémov ponúknu vzorky produktov. Pokiaľ je vec, ktorú chcete vyskúšať drahšia tak je to skutočne nevyhnutné. Žiadny predajca nemôže od vás čakať kúpu make-upu alebo krému za 40€, pokiaľ si ho nemôžete vyskúšať pokoji vlastného domova. Veľmi užitočné sú aj miniatúry, či cestovné balenia, ktoré si môžete zadovážiť na skúšku. Treba však brať do úvahy, že tie sú väčšinou v porovnaní obsahu a ceny trochu drahšie. Ja som pri svojom poslednom nákupe v Clinique získala k nákupu taštičku štyroch mini produktov, z čoho sa veľmi teším. Musím uznať, že to bol jeden z dôvodov, prečo som sa v tomto obchode rozhodla nakúpiť.
SLEDUJTE RECENZIE
Keď vám v reklame tvrdia, že budete mať s novou riasenkou 200x väčší objem, je asi jasné, že to tak nebude. Preto je práca blogeriek, youtuberiek a aj spotrebiteľov, ktorí píšu svoje skúsenosti na produktových stránkach veľmi užitočná. Určite treba brať do úvahy, že nie každý máme rovnaké preferencie a každého pleť je jedinečná. Už som sa však veľakrát stretla s tým, že mi kozmetika s dobrým hodnotením online, vyhovovala tiež. Samozrejme aj v čítaní recenzií je dobré byť obozretný. Netreba od kozmetiky očakávať zázraky, keď niekto tvrdí, že je úžasná. Musíme sa hlavne naučiť počúvať svoju pleť a dať jej to, čo potrebuje.
Ak by ste si chceli pozrieť, čo som si kúpila v Auparku túto nedeľu, sledujte moje nové IGTV video na Instagrame.